Det faglige hus

Radioreklame, ENERGY
  • Planlægning
  • Producering af spot
  • Øget salg i løbet af kampagnen

Sådan fik Det Faglige Hus øget sin vækst markant med radiomediet

Det Faglige Hus kom til TVR Media med en udfordring. De ville gerne markedsføre sig overfor målgruppen som er lønmodtagere i alle aldre. Det er en bred, men god målgruppe, især på ENERGY som valget faldt på. Som Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle, var radiomedet et perfekt valg til at kommunikere deres budskaber.

De kunne derudover hurtigt se en markant vækst i tilmeldinger efter starten af kampagnen.

Hør hvad Det Faglige Hus siger om samarbejdet med TVR Media:

“I Det Faglige Hus samarbejder vi med TVR Media om annoncering på ENERGY (NRJ), hvor vi markedsfører os overfor målgruppen, som er lønmodtagere i alle aldre. Vi sælger medlemskaber af Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle, og radiomediet er en perfekt platform til at kommunikere vores budskaber. Vi har oplevet en markant vækst, og det er dokumenteret, at radiomarkedsføring har medvirket kraftigt heri.

Vi forventer derfor også at være tilstede med vores budskaber i radioreklameblokke i fremtiden og kan derfor anbefale andre at benytte Energy NRJ som samarbejdspartner, når de ønsker at øge kendskabet til deres virksomhed og dermed salget af deres produkter..”

Mette Jul, Kommunikationschef

Flere relevante cases

Vil du også gerne få det optimale ud af dine marketingkampagner?

Vi er altid klar til at rådgive og og dermed optimere dine markedsføringskroner. Lad os tage en snak allerede i dag.