Estateuz

Radioreklame, ENERGY

Radioreklame og en konkurrence der satte gang i væksten

Estateuz nåede efter kun 9 dage deres mål om 1.000 nye tilmeldinger

“Estateuz.dk startede op i 2019. I forbindelse med vores opstart stod vi og skulle bruge minimum 1000 nye boligønsker til vores database. Vi havde sat et mål om at kunne hente samtlige boligønsker via radio ENERGY i løbet af den 3 måneders radiokampagne vi bookede.

Vi bookede også en konkurrence, hvor vi i samarbejde med ENERGY udlovede et rejsegavekort på 10.000 kr. til en valgfri rejse for to. Kampagnen og konkurrencen kørte på to frekvenser (København og Nordsjælland) som det eneste medie i perioden. Efter kun 9 dage med en massiv radiokampagne + en konkurrence, nåede vi allerede vores mål på 1.000 nye boligønsker! Vi nåede altså dette resultat efter 9 dage, hvor vi har sat et mål på 3 mdr.”

Flere relevante cases

Vil du også gerne få det optimale ud af dine marketingkampagner?

Vi er altid klar til at rådgive og og dermed optimere dine markedsføringskroner. Lad os tage en snak allerede i dag.